Olaylar

Bir ben giriyorum ya buraya, yine de sanki birileri okuyormuş gibi düşünmek güzel. Neler oldu bakalım son birkaç günde.

Kâmil, Luke'la ayrıldık sanıyormuş. Dedim ki öyle değil o iş. Keşke öyle olsa. Ben yenilerde çocukluk arkadaşımı kaybettim. Luke'u, lise arkadaşımı da kaybetmekten deliler gibi korkuyorum.
Kâmil'i çağırdım, konuştuk. Anlattım. Bir ara ağlamaya başlamışım, peçete uzattı. Utandım.
Derken Luke aradı. Geliyormuş, konuşacakmışız. Ne olduğunu da söylemiyor. Tutuştum. Ben çocukluk arkadaşımın haberini de böyle aldım, Luke yolda, ne olduğunu söylemiyor, geliyorum diyor, konuşacağız diyor.
Oturduk, konuştuk. O gelene kadar ben akıl sağlığımdan oldum tabii. Şimdiye kadar ne biriktirmişim içimde, yığdım bir bir Luke'un önüne.
Konuştuk, konuştuk, ben konuştukça Luke eriyordu. Canı çekiliyordu sanki içinden. Yapamadım. Seviyorum onu. Üzülmesine dayanamıyorum. Ayrılamadım.
Kâmil'i düşündükçe ayrılmak istiyorum, gözümün önündeki haline baktıkça bağrıma basmak istiyorum. Tabii ki kaldıramadım böyle bir gerginliği, anksiyetem var benim ki.
Dağıldım. Çok inanılmaz dağıldım ama. Luke yurda bıraktı, oda arkadaşım merdivenden çıkartıp yatağıma yatırdı.

Kâmil aradı, konuştuk. Ağladım konuşurken, çok ağladım ama hiç belli etmedim. Edemezdim de. Defalarca özür diledim. Konuşmuyoruz üç gündür. Üç koca gündür. Ama her anında aklımda. Özlüyorum, kızıyorum, sarılıyorum, çok fena pataklıyorum kafamda.
Bugün telefonuma bildirim geldi, Kâmil'in Skype'tan eklediğine dair. Tarihini seçemedim, üç gün öncesini mi bugünü mü gösteriyor anlayamadım. Bilgisayardan gireyim dedim, oradan da göremedim. Ben de onu ekledim tabii ki, rezil biriyim çünkü, en küçük ihtimale tutunmaya teşneyim.
Derken Skype'tan Luke'un arkadaşının arkadaşı, zamanında first kiss'imi almaya inanılmaz yaklaşmış Yedi diyelim bir eleman yazdı. Bir sene olmuştur konuşmayalı. Ne yaptın ne ettin ehe görüşürüz tadında üç beş mesaj attık. Bunun da bir olayı yok aslında. Neden anlatıyorum bilmiyorum, anlatıyorum işte. Yarınki sınavıma çalışmayayım diye herhalde. Sınavdan sınava buraya geliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder