Sanıyorum ki Yüce Rabbim Müstehakımı Verdi

Ahahahahahhaahahahhahhahahahhahahah yemin ederim hak ettiğimi buldum, abv benim.

19 senedir yediğim hurmalar geldi götümü tırmalıyor AY YAY YAY YAAAAAAY.
Jazz'la seksi rafa kaldırdık. Jazz'ı benim tıpkı eski sevgililerimi terk ettiğim gibi durduk yere, bum diye terk eden bir sevgilisi varmış. Of. İsmi de nasıl nefret ettiğim bir isim, o isimde kimi tanıdıysam birbirimizi bir şekilde siktik. ama bu seferki majör sikiş ben diyeyim.
Kaknem Karı diyeceğim nickine, Allah affetsin. Eski sevgilisine karşı bir takıntısı varmış her nasılsa, görüşüyorlarmış ara ara. Jazz da cool herif ya, "Bana koymaz," demiş. Kız mutlu olsun diye canını dişine takmış, ciddi şefkatli bir herif. Derken kız bam diye terk etmiş Jazz'ı, eski sevgilisi için.
Jazz kendini yetersiz hissediyor, Kaknem Karı'yı elinde tutamadığı için kendinden nefret ediyor. Mutlu oldukça kendini cezalandırıyor. Mutluluk herife iyi gelmiyor. Bak bak ıssız adam triplerine bak. Sikik seni ya. Amına koyduğumun sikiği.

Ne diyorduk, Kaknem Karı üçte bir bile yapamamış bu sorularda, ama terk etti ya. Yeri bir başka. SEVEN SİKİLİR SİKEN SEVİLİR ARGADAŞ, BEN BUNU BİLİR BUNU SÖYLERİM. Kolunda Kaknem Karı'nın verdiği bileklik var, katiyyyyen çıkartmıyor. Çünkü Kaknem Karı çıkartma demiş. <bu arada ağlıyorum falan ben bunları yazarken. allah hakikaten sonumu hayır etsin.> Kendi çocuğuna filan takma planları var bilekliği, o kadar. Kendinden bir parçada durmaya devam etsin diye bence.
Şimdi gelse istemezmiş Kaknem Karı'yı. Çünkü o eski Kaknem Karı değilmiş, onu terk eden Kaknem Karı'ymış. Ama bir ara o kadar mutluymuş ki o karıyla, o zamanlardaki halini seviyormuş. Dedim hala aşıksın sen bu orospuya. Orospu demedim tabii, şimdi ekledim. Of bu isimden nefret ediyorum ya, bir kere hayır görmedim ismi bu olan insandan.
Ne diyorduk, işte Jazz da benden kaçıyormuş zaman zaman çünkü Kaknem Karı'nın yerine geçmemi istemiyormuş. Dedim neyi yanlış yapıyorum bilader bi söyle de yapmayalım. Bak bak şimdi tribini siktiğimin cevabına bak, diyor ki sen bir şeyleri doğru yaptıkça kaçıyorum ben zaten. İki üç sene önce olsa seninle efsane sevgili olurduk. Bi siktir git lan götveren.
Ben seninle sevgili olmak istemiyorum ki; ara ara geleyim oyun oynayalım, dizi izleyelim, sevişelim, sarılıp uyuyalım istiyorum. BU SEVGİLİLİKSE BENİM ÖYLE SEVGİLİLİĞE KAFAM GİRSİN. Sevgililikten ben kaçıyorum asıl seni götveren ibne seven, biriyle sevgili olunca ya bunalıyorum ya aldatıyorum, bazı durumlarda ikisini birden yapıyorum. Kim demiş sevgili olalım diye. BENİ SEV İSTİYORUM SADECE.

Oh sinirlendim iyice. Kaknem Karı'yı istemiyor ama Skype durumunda binary'yle ikisinin adı yazıyor. Matematik sevmem ama binary'den anlarım....!
Sonuç olarak Jazz'la sevişmiyoruz. Muhabbet filan ediyoruz, resim yapıyoruz, oyun oynuyoruz. Bu kadar.
Aman be, düşünmeyeceğim bu sikiğin üstüne daha fazla. Zaten üç gün sonra İzmir'ime dönüyorum. Eylülde okul için geldiğimde burnundan getiririm bu herifin.

Hayır bi de gerçekten geri zekalıyım ki şefkat göstermek, mutlu etmek filan istiyorum bunu. Allah'ın bana "Bak ardında böyle insanlar bırakıyorsun," deme yolu sanırım bu.
Bak kıran döken değil de toplayan olmak nasılmış, gör Delilah.
Her neyse işte, canım acıyor ama geçecek. Hep geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder