Kanamak ya da Kanayamamak

Ooo iffetsizlik taym. İki gece üst üste Jazz'da kaldım. İlki nasıl güzeldi, ay çok güzeldi. Sabaha karşı bir ara "Sevgilim," dedi, eridim. <panties dropped real quick real deep.> Ertesi gün de ağzıma sıçtı. Benim de asabım bozuldu.

Detay anlatasım yok ıssız blogcuğum, içim darlanıyor zira. Ama bir alıntıyı paylaşmam lazım konuya dair. Jazz'ın bu dengesizlikleri üstüne ben biricik sırdaşım, bff'im, kırdığım fındıkları bilen çikiletam Demon Hunter'ıma anlattım. Evet nickolatası bu aq. Herneyse, benim bebeyim Demon Hunter'ım dedi ki, Delilah'cığım dedi, bu çocuğun bi belinden aşağıdaki kafası senin işine yarar dedi. Çok komik laf değil mi ya. Ben aşırı güldüm. Favori laflarım arasına aldım hatta. Yazın bir kenara, benim gibi arkadaşlarınız varsa kullanırsınız. Mis.

Bir de nihayet regl oldum yaklaşık 5 dakika önce. Majezik attım bi tane, Apranax da incoming ama yüce Tanrım, acı çekmekten hiç bu kadar haz almamıştım. Ben regl günlerini takip etmeyen bir salak olduğum için hamile kalsam doğumda fark ederim, Jazz'la da duvardan duvara sevişirken korunmamak gibi bi sik kafalılık yaptık. Kaç gündür içim içimi yiyordu, şu an alnıma filan süresim var o derece mutluyum. Jazz'a da kafam girsin, gencim güzelim istediğimi sikerim.

Bir de ben bu blogu daha derli toplu düşünmüştüm, aklıma geleni yazıp çıkıyorum. Resmen unutmuşum nasıl yazılacağını. Zamanla açılırım herhalde. <pun pun pun>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder